1. ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος, ζητώντας επιστροφή χρημάτων εφόσον το προϊόν δεν έχει ανοιχθεί, χρησιμοποιηθεί ή αλλοιωθεί. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη.
Για να ολοκληρωθεί η επιστροφή του προϊόντος, ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία:
· Επικοινωνήστε μαζί μας στο 2310 38 37 37 ή στο [email protected] για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες και να σας στείλουμε ηλεκτρονικά το έντυπο επιστροφής.
· Επανατοποθετήστε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία.
· Επιστρέψτε το προϊόν μέσω της εταιρείας courier που το παραλάβατε, με έξοδα αποστολής που βαρύνουν τον Αποστολέα (ΠΕΛΑΤΗΣ).
2. ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αντικαταστήσετε το προϊόν που αγοράσατε με άλλο, διαφορετικού χρώματος ή μεγέθους, επικοινωνήστε μαζί μας εντός 14 ημερών από την παραλαβή του στο 2310 38 37 37 ή στο [email protected] για να επιβεβαιώσουμε τη διαθεσιμότητα.
Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν και τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Μετά την πρώτη αλλαγή, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον ΠΕΛΑΤΗ.
Η αλλαγή μπορεί να γίνει στον χώρο σας («ανταλλαγή χέρι-με-χέρι»), όπου η εταιρεία courier θα παραλάβει το παλιό προϊόν και θα σας παραδώσει το νέο.
3. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό, ελλιπές ή λανθασμένο, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερών από την παραλαβή του ζητώντας αποζημίωση ή αντικατάσταση. Στις περιπτώσεις λανθασμένου, ελλιπούς ή ελαττωματικού προϊόντος, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιβαρύνεται με τα έξοδα μεταφοράς.
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ προχωρά σε διαδικασία τεχνικού ελέγχου ώστε να επιβεβαιωθεί το πρόβλημα και να διαπιστωθεί ότι η βλάβη προκύπτει από κατασκευαστικό λάθος και όχι από κακή μεταχείριση. Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιλέξει μεταξύ επιστροφής χρημάτων ή αντικατάστασης προϊόντος. Και στις δύο περιπτώσεις, η διαδικασία δρομολογείται από τη στιγμή που η ΕΤΑΙΡΕΙΑ παραλάβει και ολοκληρώσει τον έλεγχο.
Για να ολοκληρωθεί η επιστροφή του προϊόντος, ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία:
· Επικοινωνήστε μαζί μας στο 2310 38 37 37 ή στο [email protected] για να εξηγήσετε το πρόβλημά σας και να δρομολογήσετε την επιστροφή του προϊόντος. Ενδέχεται να σας ζητηθούν φωτογραφίες του ελαττωματικού προϊόντος. Στη συνέχεια θα σας στείλουμε ηλεκτρονικά το έντυπο επιστροφής.
· Επανατοποθετήστε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία.
4. ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΣΤΕΙ ΖΗΜΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ
Από τη στιγμή την οποία παραλάβει ο χρήστης την παραγγελία του από την εταιρία ταχυμεταφορών, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει καμία ευθύνη για την οποιαδήποτε αλλοίωση ή καταστροφή και ρητώς συμφωνείτε ότι δεν θα γίνει δεκτό αίτημα επιστροφής, αποζημίωσης ή αντικατάστασης.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ στην παραπάνω περίπτωση δεν έχει καμία υποχρέωση αποδοχής επιστροφής, αποζημίωσης ή αντικατάστασης εκτός αν η ίδια αποφασίσει να πράξει αντίστοιχα για λόγους πρακτικής άσκησης εμπορικής πολιτικής.
5. ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Σε περίπτωση υπαναχώρησης, η επιστροφή χρημάτων δρομολογείται από τη στιγμή που η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα παραλάβει το προϊόν.
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ προχωρά σε διαδικασία τεχνικού ελέγχου ώστε να επιβεβαιωθεί το πρόβλημα και να διαπιστωθεί ότι η βλάβη προκύπτει από κατασκευαστικό λάθος και όχι από κακή μεταχείριση. Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιλέξει μεταξύ επιστροφής χρημάτων ή αντικατάστασης προϊόντος. Και στις δύο περιπτώσεις, η διαδικασία δρομολογείται από τη στιγμή που η ΕΤΑΙΡΕΙΑ παραλάβει και ολοκληρώσει τον έλεγχο.
Εάν η εξόφληση της παραγγελίας έχει πραγματοποιηθεί μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, το ποσό θα καταβληθεί στην κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την παραγγελία εντός 10 εργάσιμων ημερών.
Στη περίπτωση αντικαταβολής, θα πρέπει να μας στείλετε το ΙΒΑΝ σας για να προχωρήσουμε στην επιστροφή των χρημάτων σας.